2023 оны жилийн эцэс
Аймгийн ЗД-ын харьяа агентлаг
| Төрийн захиргааны төв байгууллага | Хяналтад авсан заалт | 100% | 70% | 30% | 0% | Хугацаа болоогүй | Хувь | Байр | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Төв аймгийн Худалдан авах ажиллагааны газар | 6 | - | - | - | - | - | - | |
| 2. | Төв аймаг дахь төрийн цахим үйлчилгээний хэлтэс | 6 | - | - | - | - | - | - | |
| 3. | Төв аймгийн Боловсролын газар | 12 | 6 | 5 | 1 | 0 | 0 | 81.67% | |
| 4. | Төв аймгийн Мал эмнэлгийн газар | 8 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 100% | |
| 5. | Төв аймгийн Эрүүл мэндийн даатгалын хэлтэс | 8 | 4 | 2 | 0 | 0 | 2 | 90% | |
| 6. | Төв аймгийн Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх газар | 8 | 5 | 1 | 0 | 1 | 1 | 81.43% | |
| 7. | Төв аймгийн Нэгдсэн үйлчилгээ, хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах алба | 6 | - | - | - | - | - | - | |
| 8. | Төв аймгийн Монгол туургатан театр | 12 | 9 | 1 | 1 | 1 | 0 | 83.33% | |
| 9. | Төв аймгийн Нэгдсэн эмнэлэг | 8 | 5 | 2 | 1 | 0 | 0 | 83.75% | |
| 10. | Төв аймгийн Нийтийн номын сан | 9 | 6 | 1 | 0 | 0 | 2 | 95.71% | |
| 11. | Төв аймгийн Музей | 12 | 6 | 3 | 2 | 0 | 1 | 79.09% | |
| 12. | Төв аймгийн Насан туршийн боловсролын төв | 8 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 91.25% | |
| 13. | Төв аймгийн Нийгмийн даатгалын хэлтэс | 8 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 88.75% | |
| 14. | Төв аймгийн Эрүүл мэндийн газар | 8 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 91.25% | |
| 15. | Төв аймгийн Шүүхийн шинжилгээний алба | 8 | 6 | 1 | 0 | 0 | 1 | 95.71% | |
| 16. | Төв аймгийн Байгаль орчин, аялал жуулчлалын газар | 42 | 34 | 6 | 1 | 1 | 0 | 91.67% | |
| 17. | Төв аймгийн Цагдаагийн газар | 19 | 15 | 0 | 1 | 2 | 1 | 85% | |
| 18. | Төв аймгийн Хүнс, хөдөө аж ахуйн газар | 14 | 9 | 4 | 1 | 0 | 0 | 86.43% | |
| 19. | Төв аймгийн Хөдөлмөр, халамжийн үйлчилгээний газар | 8 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 100% | |
| 20. | Төв аймгийн Ус, цаг уур, орчны шинжилгээний газар | 8 | 7 | 1 | 0 | 0 | 0 | 96.25% | |
| 21. | Төв аймгийн Улсын бүртгэлийн хэлтэс | 8 | 6 | 0 | 0 | 1 | 1 | 85.71% | |
| 22. | Төв аймгийн Татварын хэлтэс | 10 | 5 | 2 | 1 | 1 | 1 | 74.44% | |
| 23. | Төв аймгийн Статистикийн хэлтэс | 8 | 6 | 1 | 0 | 1 | 0 | 83.75% | |
| 24. | Төв аймгийн Стандарт, хэмжил зүйн хэлтэс | 8 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 92.5% | |
| 25. | Төв аймгийн Санхүүгийн хяналт, дотоод аудитын алба | 7 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 74% | |
| 26. | Төв аймгийн Орон нутгийн өмчийн газар | 21 | 17 | 4 | 0 | 0 | 0 | 94.29% | |
| 27. | Төв аймгийн Онцгой байдлын газар | 8 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 85% | |
| 28. | Төв аймгийн Мэргэжлийн хяналтын газар | 1 | - | - | - | - | - | - | |
| 29. | Төв аймгийн Хүүхэд, гэр бүлийн хөгжил, хамгааллын газар | 10 | 8 | 2 | 0 | 0 | 0 | 94% | |
| 30. | Төв аймгийн Газрын харилцаа, барилга, хот байгуулалтын газар | 48 | 38 | 10 | 0 | 0 | 0 | 93.75% | |
| 31. | Төв аймгийн Биеийн тамир, спортын газар | 8 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 88.75% | |
| 32. | Төв аймгийн Соёл, урлагийн газар | 12 | 9 | 3 | 0 | 0 | 0 | 92.5% |
Сумын Засаг даргын Тамгын газар
| Төрийн захиргааны төв байгууллага | Хяналтад авсан заалт | 100% | 70% | 30% | 0% | Хугацаа болоогүй | Хувь | Байр | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Бүрэн сумын Засаг даргын Тамгын газар | 37 | 26 | 7 | 0 | 0 | 4 | 93.64% | |
| 2. | Эрдэнэсант сумын Засаг даргын Тамгын газар | 35 | 21 | 6 | 2 | 0 | 6 | 88.97% | |
| 3. | Эрдэнэ сумын Засаг даргын Тамгын газар | 36 | 25 | 4 | 0 | 1 | 6 | 92.67% | |
| 4. | Цээл сумын Засаг даргын Тамгын газар | 31 | 14 | 8 | 0 | 2 | 7 | 81.67% | |
| 5. | Угтаалцайдам сумын Засаг даргын Тамгын газар | 32 | 13 | 9 | 6 | 0 | 4 | 75.36% | |
| 6. | Сэргэлэн сумын Засаг даргын Тамгын газар | 42 | 23 | 10 | 1 | 3 | 5 | 81.89% | |
| 7. | Сүмбэр сумын Засаг даргын Тамгын газар | 31 | 16 | 7 | 1 | 3 | 4 | 78.52% | |
| 8. | Өндөрширээт сумын Засаг даргын Тамгын газар | 37 | 16 | 14 | 0 | 0 | 7 | 86% | |
| 9. | Мөнгөнморьт сумын Засаг даргын Тамгын газар | 39 | 18 | 11 | 3 | 1 | 6 | 80.61% | |
| 10. | Лүн сумын Засаг даргын Тамгын газар | 38 | 18 | 6 | 3 | 4 | 7 | 74.52% | |
| 11. | Зуунмод сумын Засаг даргын Тамгын газар | 44 | 30 | 8 | 0 | 0 | 6 | 93.68% | |
| 12. | Заамар сумын Засаг даргын Тамгын газар | 30 | 19 | 1 | 2 | 0 | 8 | 92.27% | |
| 13. | Жаргалант сумын Засаг даргын Тамгын газар | 33 | 16 | 7 | 4 | 2 | 4 | 76.21% | |
| 14. | Дэлгэрхаан сумын Засаг даргын Тамгын газар | 31 | 21 | 2 | 0 | 4 | 4 | 82.96% | |
| 15. | Алтанбулаг сумын Засаг даргын Тамгын газар | 36 | 24 | 4 | 0 | 2 | 6 | 89.33% | |
| 16. | Борнуур сумын Засаг даргын Тамгын газар | 35 | 24 | 4 | 1 | 0 | 6 | 93.45% | |
| 17. | Баянчандмань сумын Засаг даргын Тамгын газар | 32 | 14 | 6 | 1 | 2 | 9 | 80.43% | |
| 18. | Баянцогт сумын Засаг даргын Тамгын газар | 31 | 15 | 10 | 1 | 1 | 4 | 82.59% | |
| 19. | Баянцагаан сумын Засаг даргын Тамгын газар | 36 | 16 | 8 | 1 | 2 | 9 | 81.11% | |
| 20. | Баянхангай сумын Засаг даргын Тамгын газар | 30 | 10 | 11 | 2 | 1 | 6 | 76.25% | |
| 21. | Баян-Өнжүүл сумын Засаг даргын Тамгын газар | 33 | 10 | 14 | 2 | 1 | 6 | 75.56% | |
| 22. | Баянжаргалан сумын Засаг даргын Тамгын газар | 35 | 16 | 7 | 2 | 1 | 9 | 82.69% | |
| 23. | Баяндэлгэр сумын Засаг даргын Тамгын газар | 37 | 16 | 12 | 5 | 0 | 4 | 78.48% | |
| 24. | Баян сумын Засаг даргын Тамгын газар | 36 | 13 | 17 | 2 | 0 | 4 | 79.69% | |
| 25. | Батсүмбэр сумын Засаг даргын Тамгын газар | 39 | 18 | 12 | 1 | 3 | 5 | 78.53% | |
| 26. | Архуст сумын Засаг даргын Тамгын газар | 34 | 17 | 5 | 4 | 0 | 8 | 83.46% | |
| 27. | Аргалант сумын Засаг даргын Тамгын газар | 34 | 13 | 12 | 2 | 0 | 7 | 81.48% |
Төв аймгийн ИТХ-ын тогтоолын хэрэгжилтийн тайлан
Төв аймгийн Засаг даргын зөвлөлийн хуралдааны тэмдэглэл
Төв аймгийн Засаг даргаас нутгийн захиргааны байгууллагуудад өгсөн зөвлөмж:
Монгол Улсын Засгийн газрын 2020-2024 оны үйл ажиллагааны хөтөлбөрийн хэрэгжилтэд хийсэн хяналт-шинжилгээ, үнэлгээний дүнг үндэслэн Төв аймгийн Засаг даргын 2025 оны 02 сарын 08-ны өдрийн хуралдааны тэмдэглэлээр өгсөн үүргийн дагуу дараах арга хэмжээг авч хэрэгжүүлэх ЗӨВЛӨМЖИЙГ хүргүүлж байна.
1. Бодлого, арга хэмжээ, тогтоол шийдвэрийн хэрэгжилтийг хангах үйл ажиллагааг үр дүнд чиглүүлэн шуурхай удирдан зохион байгуулах талаар:
1.1. хугацаа хоцорсон, хэрэгжилт удаашралтай, хэрэгжээгүй бодлого, зорилт, арга хэмжээ бүрээр шалтгаан, нөхцөлийг судлан дүгнэлт хийж, төлөвлөсөн хугацаа, үр дүнг тооцоолж, хэрэгжилтийг эрчимжүүлэх, үр дүнд хүргэхэд чиглэсэн арга хэмжээг шуурхай авч ажиллах
1.2. арга хэмжээг хэрэгжүүлэхтэй холбоотой урьдчилсан шатны бэлтгэл ажлууд болох тендер шалгаруулалт, судалгаа шинжилгээ хийх, ТЭЗҮ, төсөв, зураг төсөл боловсруулах, хянах, концесс, гэрээ хэлцэл хийх зэрэг ажлыг шуурхай зохион байгуулах, энэ чиглэлээр мэргэжлийн байгууллагуудтай нягт хамтран ажиллах
1.3. бодлого, арга хэмжээний үндсэн болон хамтран хэрэгжүүлэгч байгууллага хэрэгжилтийн явц, үр дүнг хэлэлцэж, хэрэгжүүлэх, шийдвэрлэх шаардлагатай асуудлыг тодорхой болгож, хэрэгжилтийг хангах
1.4. бодлого, арга хэмжээний хамтран хэрэгжүүлэгч байгууллага эрхлэх асуудлын хүрээнд үндсэн хэрэгжүүлэгч байгууллагуудад бодлогын болон үйл ажиллагааны тодорхой дэмжлэг үзүүлж ажиллах
1.5. бодлогын баримт бичгийг хэрэгжүүлэх өөрийн үйл ажиллагаандаа явцын хяналт-шинжилгээг тогтмол хийж, бодлогын баримт бичгийн хэрэгжилт хангалтгүй байгаа буюу хэрэгжүүлээгүй арга хэмжээ, шийдвэрийн шалтгаан, нөхцөлийг судалж, үнэлэлт, дүгнэлт хийж, шаардлагатай арга хэмжээ авч, үйл ажиллагааг үр дүнд чиглүүлэн удирдан зохион байгуулах
2. Бодлогын зорилт, арга хэмжээ, тогтоол шийдвэрийн хэрэгжилт, үр дүнгийн тайлагналтыг сайжруулах талаар
2.1. бодлогын баримт бичигт тусгагдсан холбогдох арга хэмжээний хэрэгжилт, үр дүнг шалгуур үзүүлэлтийн дагуу бүрэн, тодорхой, оновчтой, хэмжигдэхүйц байдлаар тайлагнаж хэвших
2.2. бодлого, арга хэмжээний үндсэн хэрэгжүүлэгч байгууллага нь хамтран хэрэгжүүлэгч байгууллага болон аймаг, нийслэлээс арга хэмжээний хэрэгжилтийн талаарх холбогдох тайлан мэдээллийг авч, хэрэгжилтийн явц, үр дүнд үнэлэлт дүгнэлт өгч, үр дүнг нэгтгэн тайлагнах
2.3. тайлан, мэдээллийг тогтоосон хугацаанд бүрэн, үнэн зөв, шуурхай тайлагнаж, нотлох баримтад тулгуурласан хяналт-шинжилгээ, үнэлгээ хийх боломжийг бүрдүүлэх
Төв аймгийн Иргэдийн Төлөөлөгчдийн Хурлын хуралдааны тэмдэглэл
Төв аймгийн Иргэдийн Төлөөлөгчдийн Хурлаас өгсөн үүрэг, чиглэл
Монгол Улсын Засгийн газрын 2020-2024 оны үйл ажиллагааны хөтөлбөрийн гүйцэтгэлийн тайланг хэлэлцлээ.
Улсын Их Хурлын гишүүд Эдийн засгийн байнгын хороо, Төрийн байгуулалтын байнгын хороогоор хэлэлцсэн болон нэгдсэн чуулганаар хэлэлцсэн дүгнэлтээс харахад Засгийн газрын мөрийн хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг эрчимжүүлэх шаардлагатай байна. Энэ дээр хэрэгжээгүй заалтуудын 39 хувь нь бараг 40 хувь нь зохион байгуулалтаас, 25 хувь нь санхүүжилтээс, 10 хувь нь л дотоодоос хамаарахгүй хүчин зүйлээс шалтгаалсан гэсэн ийм дүгнэлтүүд гарсан байгаа. Тамгын газрын Хяналт шинжилгээ, үнэлгээний газраас хийсэн дүгнэлтээр.
Тэгэхээр нэн ялангуяа энэ хөдөө аж ахуйн чиглэлээр энэ зудын эрсдэлийг давах чиглэлээр тэр тэжээл таримлын ургамлын тариалалтыг нэмэгдүүлж 100 хувь дотоодоо хангана. Импортын хэрэглээг бууруулж атрын 4 дүгээр аяныг өрнүүлж, экспортыг нэмэгдүүлж, хүнсний үйлдвэрлэлээр дотоодоо 100 хувь хангадаг болно. Энэ зорилтууд оройтоогүй байна. Нэн ялангуяа мал аж ахуйн эрсдэлтэй, энэ зудын эрсдэлтэй мал их хоргож байгаа энэ үед мал аж ахуйн талаар даацтай бодлогыг авч хэрэгжүүлэх үлдсэн хугацаанд энэ хэрэгтэй байна аа. Нэн ялангуяа энэ малчдыг холбоо, хоршоонд нэгтгэх, энэ уур амьсгалын өөрчлөлтөд дасан зохицсон МАА-г хөгжүүлэх төлөвлөгөөг баталж малчдыг дэмжсэн тодорхой бодлогыг цогцоор нь хэрэгжүүлэхгүй бол ингээд л нийгмийн даатгал ч юм уу, тэтгэвэр ч юм уу ингээд нэг алаг цоог арга хэмжээнүүд асар их зардал гаргадаг мөртөө дэмжээд байгаа юм шиг мөртөө бодитой энэ МАА-н эрсдэлийг даван туулах чадавхыг бий болгохгүй байгааг харгалзаж мал аж ахуйн тодорхой бодлогыг хэрэгжүүлэх хэрэгтэй байна.